Descoperă oferta de cărți de vizită Agrafa

Istoria Agrafa a început încă din 1997, pe când era parte dintr-o companie de grafică și producție publicitară, numită Speed Promotion care, în timp, a devenit din toate punctele de vedere agenție publicitară, cu roluri și activități aferente. Timpul a trecut , proiectele s-au multiplicat, clienții care aveau nevoie de tipărituri deveneau din ce în ce mai mulți, fapt ce a determinat ca Agrafa să se claseze în agenție mai întâi ca un departament distinct, mai apoi ca marcă proprie. Astfel că, în prezent putem vorbi de Agrafa Print ca fiind un brand ce are în vedere strict producerea și distribuirea de printuri digitale, de orice natură și pentru orice client, indiferent de aria de activitate a acestuia.

Cărți de vizită lăcuite selectiv 55 x 85 mm (portrait)

Cărțile de vizită – Emblema Agrafa Print

Portofoliul nostru de produse s-a modificat și a evoluat constant de-a lungul anilor de activitate, date fiind investițiile permanente în îmbunătățirea serviciilor pe care le prestăm. Ce nu s-a schimbat însă este faptul că în memoria colectivă a rămas impregnat faptul că la Agrafa există cea mai mare ofertă de cărți de vizită personalizate sau personalizabile, ce oferă clientului posibilități multiple de a-și pune amprenta asupra produsului final și de a-i adăuga o tușă de originalitate.

Cărțile de vizită au reprezentat dintotdeauna un punct de interes și, de ce nu, factor de diferențiere între noi și alte companii ce se desfășoară pe aceeași nișă. Putem să spunem chiar că specialitatea Agrafa Prin în materie de produse se materializează în realizarea de cărți de vizită ce îmbină creativitatea, practicitatea și pliabilitatea pe brandul clientului, în cel mai original mod.

Calitatea specifică Agrafa îmbinată cu perspectiva clientului

Un alt factor care a stat la baza succesului pe care l-am atins în ceea ce privește producția de cărți de vizită și nu numai a fost atenția pe care am oferit-o clientului. Cu alte cuvinte, un pas elementar în întreg procesul este să oferim clientului posibilitatea de a-și expune în detaliu viziunea pe care o are cu privire la forma finală a produsului. Ba mai mult, am implementat o opțiune prin care acesta își poate configura în prealabil o grafică a modelului pe care își dorește să îl găsească imprimat pe carte sau chiar a formei pe care aceasta să o aibă în final. Permitem deci implicarea activă a clienților în tot ceea ce înseamnă procese de creație, în așa fel încât să putem garanta o relație cât mai strânsă, dacă nu identică, între ceea ce este brandul și ce personalitate insuflă și felul în care se prezintă cartea de vizită și ce reușește aceasta să transmită în ultimă instanță celui care o privește. Îl atrage suficient încât să-i mențină atenția vie și să îl facă pe acesta curios de serviciile pe care brandul le are de oferit?

Leave a Comment