Despre campaniile Google Adwords

Serviciile Google Adwords s-au dovedit a fi de-a lungul anilor unele dintre cele mai eficiente și adaptabile instrumente de marketing online. Utilizând aceste instrumente, companiile au șansa să apară în fața unui potențial client, tocmai în momentul în care acesta le caută. Mai exact, la introducerea unor cuvinte cheie specifice într-un motor de căutare, utilizând servicii Google Adwors, brandul apare în topul rezultatelor căutării și, astfel devine una dintre principalele variante ale unui proces de cumpărare. Astfel că, publicitatea realizată în acest mod nu doar că este afișată la momentul optim, când clientul se găsește în căutarea ei, dar are mai mari șanse să se transforme în conversii, în vânzări, dat fiind faptul că în acel moment, există o mai mare disponibilitate spre achiziție din partea acestuia. Reușiți astfel să vă consolidați o prezență stabilă în online, în același timp în care vă atingeți o serie de obiective de marketing stabilite în momentul în care începeți să demarați etapele unei campanii Adwords.

Spre a obține cele mai bune rezultate, este foarte important să colaborați cu o agenție de profesioniști care să vă pună la dispoziție toate instrumentele disponibile pe piață. În acest fel vă garantați atingerea mult mai eficientă a obiectivelor, dar mai mult, odată obținute aceste rezultate, se mențin pe termen lung. Așadar, Agențiile AdWords au scopul de a te ajuta să lansezi campanii de acest fel ce sunt construite dintr-un pachet complex de reclame text care sunt stocate și gestionate într-un cont Google AdWords. Practic, fiecare pachet distribuie reclame diferite, având la bază grupurile de cuvinte cheie preferate, folosindu-se de motoarele de căutare.

Desigur că pentru a stabili care sunt cele mai potrivite cuvinte cheie în acest caz, se realizează în prealabil o serie de analize amănunțite asupra brandului, pentru a se putea stabili ce ar putea funcționa cel mai bine. Ulterior, pentru a putea valida aceste decizii, se fac o serie de teste, care să verifice eficiența strategiei conturate inițial. În funcție de rezultatele acestor teste, care vizează comportamentul publicurilor țintă care au fost expuse la ele, se stabilește dacă aceasta este varianta finală care va derula sau dacă sunt necesare o serie de ajustări.

Mai mult decât atât, un al punct forte care a adus aceste campanii Adwords în topul preferințelor companiilor dar și a marketerilor este dat de modul în care se gestionează bugetul. Plata propriu-zisă se face doar în momentul în care un potențial client accesează anunțul publicitar (pay per click) ce i-a apărut în urma tastării cuvintelor cheie în motorul de căutare. Astfel că, simpla vizualizare a anunțului nu va atrage după sine niciun fel de cost. Așadar, plătiți doar pentru acțiuni concrete ce au mai mari șanse de a se transforma în vânzări.

Leave a Comment